DOLAR
32,4375
EURO
34,7411
ALTIN
2.439,70
BIST
9.915,62
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Balıkesir
Hafif Yağmurlu
16°C
Balıkesir
16°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Az Bulutlu
18°C
Pazartesi Az Bulutlu
18°C
Salı Az Bulutlu
19°C
Çarşamba Az Bulutlu
23°C

Bandırma Belediyesi, toplumsal katılım ve denetim açısından önem arz edecek ve vatandaşla doğrudan iletişimi odak noktasına alacak olan Çağrı Merkezi projesini hayata geçiriyor. Proje kapsamında çağrı merkezi sisteminde görev alacak olan personellerin eğitim süreci başarı ile tamamlandı. 5 gün süren eğitimde personellerimize, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Eğitim Şefliği ile Büyükçekmece Belediyesi Çözüm Merkezi personelleri tarafından geniş kapsamlı teorik ve uygulamalı eğitimler verildi. Bandırma Belediyesi, 360 derece iletişim ağını oluşturarak ilçede yaşayan vatandaşların taleplerini daha sağlıklı ve hızlı bir şekilde ele alarak doğrudan iletişimi sağlayacak ve belediyeye bağlı müdürlüklerin de hizmet organizasyonlarını daha etkin bir şekilde gerçekleştirmesini sağlayacaktır.

Şehrimizin sorunlarına daha hızlı, kalıcı çözümler üretebilmek ve ilçemizde yaşayan vatandaşlarımızla doğrudan iletişime geçebilmek için 2022 yılı içerisinde kurulacak olan yeni sistemde, dijital medya ile resmi iletişim kanalları ve çağrı sistemi tek bir merkezden yönetilecek olup, oluşturulacak sistem sayesinde vatandaşlar belediyede vakit kaybetmeden talep, şikâyet veya istekleri hakkında en doğruyu bilgiyi kısa sürede çağrı merkezi üzerinden öğrenebileceklerdir.

Daha interaktif, hızlı ulaşılabilen, beklentilere daha aktif yanıt verebilen bir Bandırma için hizmet üretmeye devam edeceğiz.

Yazarın Diğer Yazıları
Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.